sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Kuvapläjäys

Ollut niin aurinkoiset kelit, että olen ulkoiluttanut kameraakin välillä. Eipä tolla pokkarilla nyt kummoisia otoksia saa, mutta jotain kuitenkin. Pääasiassa olen kuvannut Figoa, koska Farolla on edelleen pääasiassa pipo käytössä ulkoillessa :P Eipä noita kroppakuvia oikein yksin saa, koira lösähtää ihan lahnaksi aina. Tai jos on skarppina, niin ei millään ainakaan katse ole toivottuun suuntaan.

Tässä ensin kohtuullisen onnistunut kroppaposeeraus omalta pihalta. Katse ei ole ihan eteenpäin, kuten haluaisin.

"Sori ny vaan, mut mulle riitti"

"Njoo, no jos ny hetken pönöttäis taas."

Tällaisen perusasentokuvan olen ottanut aiemmin Farosta, joten tässä myös Figosta :) Sattumalta mulla on molemmissa kuvissa sama takki ja samanlaiset (eri pari, toiset jo menossa) kengät :D

Sitten harmaahapsi pellolla :)

Tässä vielä se Faron perusasentokuva :) Vähän vähemmän harmaana, ja korvat kauniisti pystyssä :) Figolla ei kovin helposti korvat ole pystyssä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti